Måste läsas ! =)

Heeejsan :)

Först börjar jaa med den dåliga nyheten, RIKSDAGS POOLEN ÄR STÄNGD !

och nu till de roliga nyheterna :)

1. De första innläget jag skrev på min blogg ( kolla det!!) så skrev jaa att jag hade träffat Göran Persson och hade varit parkerings vakt åk honom. Och så skrev jag, : vilken kändis blir nästa ?

Det ska jag berätta nu, Jag har träffat Lasse Berghagen !!!!!!!!!!!!!!!  :D fatta <3
Jag sa, hej, är du Lasse Berghagen?
Då sa Lasse, ja, när jag vaknade idag så var jag det :)
Sedan sa jag, får jag ta ett kort på dig?
Då sa lasse, visst. Då ställe ja och malin brevid honom.

Shit asså, de som hänger med mig får träffa kändisar de :D



Förutom att jag och malin har träffat Lasse Berghagen så har vi shoppat oxå :)
Vi har typ gått igenom hela Stockholm. Jag hittade bara ett linne på Stadium och en tröja på Gina Tricot :)
Malin hittade en plånbok.



igår gick jag och malin på Gröna lund. Det var skit roligt. Vi var där i 10 timmar. Ända tills de öppande och stängde. Vi åkte den nya grejen som heter insane :) där åkte man upp och ner och hit och dit.
På grönan så träffade jag Rebeca Andersson och 2 stycken från Sports camp.




Nu sitter jag och malin i lägenheten och väntar tills klockan 18.00. Då har vi beställt bord på Michelandioh. De är en restaurang.  De ligger i Gamla stan. Jag ska ta en pizza tror jag  ;) De är jätte goda där. Malin ska nog oxå ta en pizza :) <3



Imorgon ska vi åka hem :( Tråkit.

Heej då, nu ska malin ha datorn :)

Hälsa Trollhätta från meej <3

Kommentarer
Postat av: sara :*

haha, eliiiiiin <3

först göraen persson jag&du sedan lasse du&malin (:

2009-08-03 @ 22:05:25
URL: http://bbrunettsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0