2:a dagen i skolan <3.


Heej ♥

2:a dagen i skolan,

Först åkte vi till samlings platsen.
Då lekte gabi med min cykel, plinga och höll på,  men i allafall x)
Då gjorde vi 6 olika lekar.
Jag säger baha att jag&Agnes va bäst xD
sedan va det fika tajm x)
sedan tipspromenad tajm.
Vi gick typ 3 kilometer ! snaka om att jag var trött efter den promenaden ;) 
Efter tipspromenaden så gick vi tillbaka till skolan.
Sedan slutade vi en halv timma tidigare.
Så du cyklade jag och malin hem men jag hade ju såklart fått fågekskit på sadeln x) så typiskt <3 :*
Så sitter jag hemma och är inne på datan och sms:ar med sara :*
jag får väl gå och öva till där ... provet i morgon.

aja, men ses gott folk x)

Pussar Elin :*

Malin på bild från dannemark.


Kommentarer
Postat av: gaabi

har vi prov imorgon ?

2009-08-20 @ 17:48:18
Postat av: sara (:

haha , hejja <3

2009-08-20 @ 21:49:01
URL: http://bbrunettsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0